// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Tak Matang Lol :P
Wednesday 23 November 2011 , 23:30 , 0 Comment[s]

Assalamualaikum , 
Hai awak ,terasa ke saya cakap mcm tu ? alololo kecian nye .Seronok  dapat kawan dengan orang yang kurang matang macam awak .Okey rasa nya yang terasa tu dah nak tekan butang x dah tu .Hey awakk ,lek luu .Jangan mcm tu .Setiap orang ada je yang tk matang ,macam saya jugak .Saya nak dikatakan terlalu matang tak jugak tapi saya berani cakap yang saya dah matang dalam 70% dan kadang kadang saya pelik dengan perangai yang tak matang even saya tau saya dulu pun tk matang .Tak pe tak pe ,jangan risau sebab perempuan lebih cepat matang dari lelaki .Haha .kay aku gedik cakap benda ni .Awak ni saya rasa nak cium kiri kanan je -.- Hey awak nak kemana tu. Marah ye ? sooooorrrrry .Senyum sikit :) Okey cun .Assalamualaikum .