// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Watch Out !
Friday 23 December 2011 , 00:19 , 0 Comment[s]

Assalamualaikum ,
Hello guy and girl .How a beutiful day isn't it ? Okey today saya pergi jogging .Lol :P dengar pak cik yang comel tu ceramah kat kita pasal keislaman .Alhamdulillah terang hati saya mendengarnya .Pak cik tu baik sangat .Motif dengan gambar ? haa tk da papa pun .Saja nak buad gempak .Haha baru orang tk baca .LOL :P

Okey ,anda nampak tak bentuk love yang diikat dengan duri tu ? tk nampak ke ? buta lah tu .haha joke .Hati aku sekarang ni bukan calang calang orang boleh amik .Hanya orang yang betul betul sayang kan aku ja yang dapat rungkai besi tu tanpa menggunakan alatan .Kalau yang pakai segala jenis benda tu memang tak ikhlas .

Haha aku merepek yeay .Tepuk tangan sikit .haha bodoh kalau awak buad macam tu .Alalala kene maki jugak aku ni karang .Dah la merepek sorang sorang macam orang tak betul .Okey saya sedar saya ni sapa .kbai .. Hmmm merajuk lah ni .Okey aku tahu tak da sapa nak pujuk .Gelak lah sampai terguling ye .Hahaha sampai disini je lah .Bosan cakap ngan diri sendiri .Haha korang kata aku gila ? korang lah gila .Hahaha .kbai Assalamualaikum :)