// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Dup Dap Dup Dap
Friday 13 January 2012 , 01:13 , 0 Comment[s]

Ada seorang hamba manusia ,telah jatuh hatiiiiii .... Ecewahhh ,dengar bunyi macam serius .haha baru jatuh hati je pung .Okey this is my sketsa .Actually this sound like weird but 'Saya sayang Awak' .haha apa cer lah aku kali ni .Manyak mingung oo ..
Macam yang saya nyatakan diatas yang saya telah jatuh hati .Wahh bukan hati aku jatuh ye .Ni pepatah je .Ecewah ,aku tk tau apa aku merepek ni .Tadi waktu kita balik schl ,lelaki yang kita minat tu panggil nama kita .Okey cool dia tahu nama aku then aku tk tau nama dia .Dia tengok nametag aku kot .Aku pulak nak tengok nametag dia ,dia tk pakai .Alahaiii ,apalahh .
Okey ,don't get wrong .Actually bukan dia sorang je yang saya minat .Ramai lagi ! Tapi selalunya saya minat diamdiam ,bila jumpa saya akan usha dia ,bila dia bla saya buat kerja saya sendiri .Tapi bila dah sampai tarikh luput , jejaka tu serta merta tk ada dalam senarai minat saya 
Saya bukan playgirl ok ! saya minat diorang je ,sama macam korang minat korea ,mathematic and what ever .Tapi kalau bab serius saya akan lebih serius ,meant kalau nak berpasang pasangan ni ,hati saya tertumpu kat dia .Lelaki yang saya minat 100% terpadam sebab saya dah ada idola saya sendiri .
Tapi perkataan Couple tu rasa macam asing dalam hidup aku .Aku dah mula tk berapa gemar lelaki but tk bermakna i'm lesbean okey ! Ada sesetengah lelaki yang tk sedap mata aku memandang .Sifat aku akan berubah mengikut lelaki yang tegur aku dan yang aku nampak .Mata aku memainkan peranan yang penting .
Haha ,lepas ni semua usha mata aku pulak .K dah perasan .haha ni dah lari topic ,but nevermind .Sharing is caring .Haha .okey sampai sini je .Tata Sayang :) #eh aku panggil korang sayang .Perasan lettew .haha aku yang perasan .Okey aku merepek . Then bye .Assalamualaikum .