// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
FAKTA TENTANG KAU !
Wednesday 18 January 2012 , 01:18 , 0 Comment[s]

Haa ,dengar je my title "Fakta Tentang Kau" kalut je klik sebab nak tengok tentang sape .Ye lahh ,kot kot aku cerita pasal korang ke kan ? Okey sebelum aku sebulat suara meluahkan isi hati kuku segala bagai ni ,aku nak bagi tahu yang :  
"Cerita saya ni tak membabitkan mana mana pihak dan tidak mengaitkan anda anda semua .Tujuan nye juga bukan untuk mengaibkan seseorang ataupun menjatuhkan seseorang tetapi ini dari segi sudut pandangan saya .Tak setuju boleh bawak bincang .Mana mana yang terasa ,maaf dipinta tapi bukan ditujukan untuk awak "
 Okey paham dah ? Lepas ni tak payah nak ckp yang tak elok .Dah baca warning kalau agak rasa tak sedap tak payah baca yang bawah ni okey ? Okey good ,seems like semua dah paham .Let's start :-
 
Perempuan kadang kadang suka jadi bodoh .Bodohnye bukan sebab apa sebab lelaki . Lelaki pula suka jadi bangang .Bangangnye bukan sebab apa sebab perempuan . Okey apa yang aku cuba nak sampaikan dah ada pun dekat apa yang aku tulis tadi .Bodoh nye  perempuan dan bangang nye lelaki .Kalau dah baca yang tu pun korang dah tahu aku nak cerita pasal apa .
 Kau nak kata comel ? boleh lah dan kau juga pandai berkata kata .Aku tahu lah kau macam mana .Aku kesian dengan perempuan tu sebab percaya kat kau 100% . Aku tak salah kan dia .Aku harap kau pun dah berubah .Aku harap macam tu lah .
 Aku nak bagi tahu satu je dekat kau ,yang kau ni tak tahu nak menghargai benda yang paling penting dalam hidup kau ! Kau mungkin senang nak dapat perempuan tapi kau susah nak dapat wanita .Kau mungkin senang dapat duit tapi kau susah nak dapat berlian .Kau mungkin senang nak sentuh harta tapi kau susah nak sentuh permata .
 Mungkin kau ingat semua perempuan patung kot .Kau dah okey tapi satu je kau tak nak menghargai dan cuba menghargai walau sedikit pun orang sayang kat kau . Kau mungkin lelaki tapi hanya pada nama .Kalau kau dah tak sayang dia just leave her ! Why should lie her ? How stupid lah kan .
Yess ,mungkin perempuan pun sama .SO ? Kalau dah tahu perempuan pun sama kenapa kau nak kaple juga ? Saje suka suka ? Then kau main kan hati dia ,bila perempuan tuduh kau ,mula la kata kitorang pun sama .Apa ni ? Perempuan memang sama ! Sebab sapa ? sebab lelaki juga .Lelaki pun jadi macam tu sebab sapa ? sebab perempuan juga .Kita sama sama kena permainkan tapi patut ke kita permainkan orang lain juga sedangkan dia tak layak dipermainkan ?
Kenapa nak buat orang lain rasa apa yang kita rasa dan seterusnya benda ni takkan habis .Kematangan tu penting sangat .Kau tuduh aku curang ,Aku tuduh kau curang . Ehh come on lah .Mungkin sekarang aku tak kaple aku boleh cakap besar tapi masa korang tak kaple lah korang boleh pikir logic .Akhir kata just stop blame each other and start to appreciate what we had .Don't be stupid sedangkan saya pun bodoh juga .

Akhir kata saya memang dah mula bencikan lelaki .Tak semua dan saya memang pantang tengok beberapa lelaki .This is me and always me .Macam yang saya cakap ni pendapat saya .Nak cakap sakai or what ,who cares ? Okey stop right here . Again saya mina maaf kalau awak terasa ,saya tk tuju kat awak melainkan memang itu perangai awak .Sekian terima kasih .Assalamualaikum .