// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Give One More Chance
Saturday 7 January 2012 , 03:51 , 0 Comment[s]

Hai semua .Sehat ? Hari ni saya nak cerita pasal kesalahan saya .Apa yang saya buat biar saya dan Allah je yang tahu .Walaupun benda tu dah lama ,rasa bersalah akan tetap ada .Please give me one more chance to I change .I would'nt to be perfect but I'll try to change my attitude .Friends ? if you read can you pray for me supaya saya dapat ubah kesilapan saya .Waktu memang tak boleh diundur tapi kita sendiri boleh ubah masa tu dengan perbetulkan kesalahan kita .

Sejauh mana keikhlasan kita ,sejauh tu la kita dapat ubah masa .Secara jujurnya saya ni cepat rasa bersalah .Perasaan ni adakalanya bagus dan adakalanya tidak .Makin saya pikir makin berat rasa bersalah ni .Saya seorang yang berat nak ungkapkan "Maaf" tapi saya hanya sampaikan maaf tu dalam perbuatan .Kalau saya ada buat salah kat orang tu ,mesti saya akan diam and gelisah .Kadang kegelisahan saya tu buat kawan saya tak selesa .Saya lagi rasa bersalah .

Makin gelisah dibuatnya .Jadi untuk buat kawan saya rasa selesa ,saya akan mula bercakap sampai tengok diorang okey .Kadang tu biar lah diorang anggap saya tak de mood atau mood tk menentu atau sebagainya daripada diorang tahu saya ada buat salah .Walaupun saya buat salah kat orang lain saya akan diam dan kalau saya marah pun saya akan diam ,walaupun tk de kene mengena ngan diorang .Sifat semulajadi .

Buruk kan perangai aku ? haha aku sedang cuba berubah .Walau macam mana marah atau bersalahnya aku ,aku tetap akan cuba senyum dekat orang yang tk de kaitan .Kalau ada yang perasan kenapa aku diam sebab aku marah ataupun rasa bersalah . Haha ,boring kan dengar cerita aku ? Aku cuma nak luah je .Terima kasih membaca . Takecare and sama sama lah kita perbetulkan sikap kita .Assalamualaikum :)