// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Hello Ladies [PEACE YO]
Monday 2 January 2012 , 04:31 , 0 Comment[s]

Assalamualaikum ,
Hello kepada awak awak dan kamu kamu yang sedang memerhati gambar diatas .Nampak gambar apa tu ? Yes ,saya tahu ada kereta ,pokok ,manusia dan lampu .Tapi saya bukan nak cerita pasal tu .Kita .. kita #panggg haha kan dah kena slap .Gagap sangat .Orait kita nak story pasal kita melancong dekat I-City Shah Alam .Wohooo , what ? Untunglah ??? stop okey .Dah tahu untung tk payah nak nganga mulut .

Yes aku dah start merepek .Sebelum aku merepek ,melalut kesana kemari baik aku straight to the point .Kebetulan my Pak Usu family datang ,diorang nak ke I-City ,aku pun follow je lah .Aku nak tahu jugak ape kebende nya I-City tu .Bile dah sampai ,mata aku sakit gila tengok lampu yang lebih seri daripada aku -.-

Sebab kenapa aku tk letak gambar aku is because gambar yang tangkap dengan Adam tu buruk ,so I tk letak lah .hahaha .Act gambar sekarang aku dah malas nak edit .Kalau edit aku takkan  lebih ,just buat combine or page only .Senang kan ? Tk payah susah susah nak edit sebab bila face to face nanti agak mengecewakan .Ye saya merepek saya tahu .Hahaha Kbye .Assalamualaikum .