// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
I Got The Result From Doktor ...
Wednesday 1 February 2012 , 08:13 , 0 Comment[s]

Hello and very evening to all people :) Today saya baru balik dari Klinik ,baru tadi my mom ajak pergi .Ingatkan nak pergi minggu depan macam yang saya ckp dekat post yang sebelum ni .My mom cerita perbualan her and daddy lebih kurang mcm ni la :
 Mummy : Nurul ada cakap yang dia sakit ..... Dia ajak jumpa doktor .
 Daddy : Habis pergi ke tak ?
 Mummy : Tak de lah pergi .
 Daddy : Ya Allah ,dah budak tu ajak pergi klinik kenapa tak pergi ? Orang kalau dah  
                          ajak pergi klinik tu sakit sangat lah tu .       
 Mummy : Ha'ah ,ye tak ye jugak kan .
 Daddy : Kalau nak pergi malam ni pergi lah awal lagi . 
Then ,my mom ask me if I want to go or not and I said yes .Aku pun tertanya tanya juga apa masalah aku ,then perbualan saya dan doktor dirahsiakan .Detail pesakit tidak boleh dikemukakan untuk orang awam .Apa yang boleh saya ckp doktor suruh saya test air kencing untuk dapat kepastian .Pity tapi salah saya juga .Dalam tiga hari ni insya-allah boleh baik .Tapi kalau tk baik ,doktor bagi surat and terus ke hospital untuk check lagi . Okey that's all .Thank you for reading :) Assalamualaikum .