// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Tuesday 13 March 2012 , 21:48 , 0 Comment[s]

Hello ! Nice day isn't ? Nampak gambar tu .Okey anak anak ,hari ni kita nak cerita pasal mata ,pasal MATA .Memandangkan mata tu berwarna coklat ,apa kate tulisan kita pun coklat .Okey anak anak ? Bagus .

Sebenarnya cerita dia mcm ni .Meh aku buat conversation tapi propa punya lah :
Unknown 1     : Eh kau pakai contex lens ye ? 
 Me                : Haa ? Tak lah .Mata aku semula jadi .
Unknown 11  : Mata kau ni macam nak cari gaduh je .
Me                : Haa ? Mana ada -.-
Itulah ceritanya .Ramai manusia kat luar sana ,bila saya pandang diorang mesti cakap mcm ni terutamanya budak kelas saya "Kau jangan lah pandang aku macam tu" Aku teringin nak tahu ,aku pandang diorang mcm mana .Balik rumah aku pun tanya kakak aku :
 Me    : Intan ? cara Nurul pandang orang mcm nak cari gaduh ke ?
Intan  : (merenung mataku) Ha'ah ,kalau adik pandang tapi muka masam memang nak  
              cari gaduh tapi kalau adek senyum nampak biase je . 

Al-kisah kesimpulannya aku pun tk tau .Patut lah kalau aku pandang orang diorang pandang balik tapi dengan satu pandangan yang pelik .Aku dalam hati pun berkata "pahal pulak ni ,ahh lantaklah" lalu mengalihkan pandangan dan berderai lah ketawa aku #ape aku merepek ni ? -.- K sampai sini je .Chow dulu .tata and Assalamualaikum.