// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
PATIENCE IS SABAR
Wednesday 14 March 2012 , 23:18 , 0 Comment[s]

Hello World ! Saya ada baca dalam twitter ,orang tu cakap sabar ada 2 .Sabar yang pertama adalah sabar dengan sesuatu yang kita benci .Sabar kedua adalah sabar dengan sesuatu  yang kita suka .Saya sekarang didalam dilema sabar yang saya benci .Berzikir banyak banyak .

 Alhamdulillah kawan kawan ,saya dah tenang sekarang .Tadi saya sangat marah .Setiap manusia ada tahap kesabaran masing masing .Begitu juga dengan saya .Apa yang berlaku tadi saya akan amik iktibar dan selepas ini saya malas nak libatkan diri berkaitan dengan dia .Saya bukan berputus asa atau mengeluh dengan apa yang dah berlaku tetapi saya nak jauhkan diri sebab saya tak nak suatu hari nanti tahap kesabaran saya melebihi dari had yang sepatutnye .Nanti lagi parah .

Setiap yang berlaku pasti ada hikmah atau ganjaran di sebaliknya .Saya masih menghormati kamu lagi tetapi kalau kamu tidak menghormati saya maka hilanglah rasa hormat saya pada kamu .Saya ada tahap kesabaran saya sendiri .Saya amat berharap agar rasa hormat saya pada orang masih ada .You respect me and I'll respect you .Respect my privacy than I'll respect your privacy to .Take a note. Assalamualaikum.