// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
TIME IS NOT SUITABLE
Sunday 11 March 2012 , 04:41 , 0 Comment[s]

Hello my readers :\ Semakin hari ,makin serabut kepala aku ni .Kipas disyiling berputar laju dan menanti masa untuk putus je ,begitu juga dengan kepala aku yang giat berfikir dan menanti masa untuk gila je .Gambar tu dah cukup untuk menyatakan yang aku dah menyelam sampai separuh dan tk tau sama ada nk naik balik atau terus kan je .Dalam air ade bayang bayang aku .Hanya aku ... dan cuma aku .

Susah kalau nak buat orang paham kita .Aku tersepit ,menjerit tapi tk de sape dengar sebab diorang sendiri yang buat aku tersepit .Masalah tak pernah penat datang dekat aku dan aku tak pernah penat menyambut masalah tu dan berpikir untuknye .Aku tk tau nak cerita kat sape sebab aku sendiri tak nak cerita kat orang .Baru aku tahu kalau pendam masalah boleh mengakibatkan kemurungan .How Sad isn't ?

Akhirnya malam tu terluah jugak .Kakak aku lah jadi mangsa aku .Aku lega sebab benda tu dah terluah tapi susah hati sebab tak settle lagi .Relax Shafika ,Everything happen has reason .Aku nak tengok je sampai bila benda ni berlarutan .Kalau dah lama tak settle jugak aku akan ambil risiko .Nasib baik masalah ni tak melibatkan sesiapa ,kalau tak lagi penat aku pikir .

That's all ,aku pun dah penat nak pikir .Chaw dulu .Takecare and don't be silly .Haha (Y) .Kbyebye .Assalamualaikum.