// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Degupan Rindu ^ ^
Saturday 12 May 2012 , 14:55 , 0 Comment[s]

Sejuk kedinginan pada malam ini .Sekali lagi nasib tidak menyebelahi aku .Hujan tidak berhenti henti mencurahkan air sementara aku berpeluk tubuh menahan kesejukkan .Angin sepoi sepoi bahasa seakan memahami keadaan aku yang duka lara .Terkadang aku melemparkan pandanganku ke arah telefon bimbit .Menanti si dia menelefon ku dan bertanya keadaan aku .Aku masih lagi menanti dan sebak mula menguasai diri.

                                                                    "Saya sayang awak" 

Hanya ucapan itu yang tergiang giang ditelinga ku .Ia seolah membisikkan kepada ku untuk mengatakan bahawa sayangnya terhadap aku tidak pernah berkurangan .Hati ku terasa perit bagai ditindah perasaan pilu .Berderai air mata ku lantas segera aku mengelapnya ,khuatir dilihat orang .Sekali lagi aku masih menatap Wallpaper di telefon bimbit ku .Aku merenung wajahnya dan sesekali aku mendekatkannya pada hati ku .Aku melakukannya berulang ulang kali .

Kesepian pada malam itu amatlah terasa kepiluannya .Aku masih tertanya adakah dia mengingati ku seperti mana aku mengingatinya ? Adakah dia merindui ku seperti mana aku merinduinya ? Adakah dia memerlukan ku seperti mana aku memerlukan dirinya ? Adakah dia masih seperti dulu atau sebaliknya ? Bertalu talu soalan yang terpancul di dalam otak kecil ku ini .Wahai hujan ,sampaikan lah salam rindu kasih sayang ku kepadanya .Agar dia tahu bahawa aku masih menyayangi dan memikirkan tentang dirinya .

                                                                                                                                 Sampaikan salam rindu buat si dia ...