// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Say Something ?
Friday 11 May 2012 , 05:49 , 0 Comment[s]

Hello prince and princes :) Alahai semua comel comel hari ni .Hari ni je ,sebelum ni tak .Then tak yah perasan lebih lebih ye ? *pffttt .Sebelum aku bertambah melalut semua segala bagai ni .Cek nak habaq mai ,kemungkinan besar selepas habis bulan 5 ni anda tidak akan menjumpai URL -  http://nurulshafiika.blogspot.com/ .Hal ini kerana adalah sebab dia .Okey tk mau nangis .Aku tahu korang akan rindu dengan hasil karya aku .Ye memang tak disangkal lagi *Ya Allah ,perasannya aku -.- Well ,mana ada siapa kesah kalau aku tk update dah pun .Sebab selama ni aku rasa aku syok sendiri .Bukan ada siapa baca pun .Ye idok ? Kecuali awak .Ye awak yang tengah baca ni .Senyum sikit :D Okey comel sangat ~

Dan cinta kita pun bersatu .Ehh tiba je ~ Ni last aku update ,lepas ni blog aku private .So then sebagai kata semangat kepada anda semua "Teruskan hidup" .Okey ,amacam ? bersemangat tak ? Well done .Clap your hand .Memandang kan ni last update yang korang baca then aku akan update kasi panjang .Confirm tak de siapa baca .Ye lah ,aku kan suka feeling sorang sorang *keningkening .Sedara dan sedari sekalian ,sebelum saya merapu meraban lagi ,alangkah baiknya saya memulakan cerita saya .Right ? Here The Story Begin *seram tak ? bahahahaha -.-

Exam dah nak dekat .Isn't it ? Well ,we need to work hard .Yang aku ni entah bila lah nak study yang betul betul hard .Let start from tomorrow ! Kot ye aku study -.- No I must ! Ni dah bulan 5 ,PMR bila ? Countdown ah sendiri .Memang tak lambat dah .Rasa takut tu tak ada ,cuma gementar tu ada .Yang mana nak amik PMR tu ,i wish good luck for you all .And yang nak amik SPM macam abang aku tu ,i wish good luck to .Study study gak tapi kepala jangan pecah pulak .Cool :)

Things more worst .Semakin lama saya biar semakin banyak benda timbul .Haa dah macam hypothesis tak ? Alright ,senyum semua .Sekalipun kalau awak sedih ,ada masalah ,take it as positive and smile .Believe ,as long as Allah with you ,everything would be alright .Kakak aku cakap "Suatu hari nanti semua ni akan berakhir" Whoaa yang ayat dia tu ~ Okey kak .I have something to tell you right now .But private ,can we talk two two .Eh eh ? macam mana b.i aku ni ? Dah tk reti tak yah melalut .Okey let be serious .I want to see you because i have something to tell you .Important ! Full stop.

Semua murid sekalian ,mari kita buka buku baru dan simpan buku lama sebagai kenangan .Open New Book :) Okey ,that's it ! Just let it be .Hello ? Stop pressure me .Mana dinding ? Aku nak tumbuk dia .Last last tangan yang bengkak .Tapi aku tengok abang aku tumbuk dinding macam tak de effect je .Macam dia tumbuk bantal .Bila aku try ,rasa macam nak patah jari aku ni .Better not to try .Okey ,semua sila jaga diri anda .Maafkan saya andai saya terkasar bahasa ,terpukul kat mana mana ,membuat awak terasa sehingga menusuk atau menikan sukma ke ,kalbu ke .Minta Maaf dari saya .Sekian dari saya.

"Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk dari diri saya sendiri"

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatu :)