// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Sepasang Kekasih :)
Tuesday 24 July 2012 , 01:36 , 0 Comment[s]

Assalamualaikum w.b.t. Semua sihat ? K bagus anak anak semua .Hai and hello ! Look gambar siapa tu ? *cough* Saya ambil gambar ni from akak amanina .I tengok kat blog dia .Ecehh dan tuan punya diri dalam gambar tu ,saya ingin mohon maaf andai gambar anda menjadi 'tajuk utama' cerita saya pada hari ini .

Okey .If i not mistake ah enn .Yang berbaju oren tu ialah perempuan .Nama dia Filzah .She's beutiful isn't ? Yeahh saya tahu tapi ! Haa ada tapi .Dia dah dimiliki oleh seseorang .Siapa seseorang tu ? Haa yang berbaju merah tu .Nama dia luqman dan ofcourse dia lelaki .

Jadi jadi dan jadi ,mohon kepada sesiapa yang lihat mereka berdua ni di minta menelefon saya .K tak dah merapu .Mereka berdua adalah rakan saya .Yeahh kawan saya .Yang si gadis tu baik ,comel .Aku jamin dia tk baca jadi mesti tk kena marah .Hahaha :)

Dahh ,stop stop ! Bahaya cerita panjang panjang .Okey ,mohon maaf ye :) Byebye and Assalamualaikum :)