// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
I Do Because Of You
Thursday 23 August 2012 , 00:30 , 0 Comment[s]

Know what? Before holiday raya .Yeaa someone myb know but somebody myb don't know *apa aku merepek?* My hand telah menunjukkan timbulan .I don't what it is but bila balik kampung ,my pak uda said itu ada ketuwat ,tapi bahasa moden dia ketuwit .Pelik pelik je .Pak uda cakap ia sejenis tumor .And i was like Biar betul???? Ia juga sejenis ketumbuhan .Perlu dirawat dengan segera ,hal ini kerana kalau tidak dirawat ... anda pernah tengok dalam surat khabar yang orang pokok tu .Haa jadi macam tu .Nampak macam penipu bila pak cik li cita tapi muka dia tu bersungguh sungguh .

My lovely friend suruh i pergi jumpa doktor .Aku tk nak sebab aku ingat benda ni biasa biasa je .Then yang aku ingat dia cakap kalau aku sayang kawan aku dah lama aku jumpa doktor and the last she said bukak sekolah dia tahu dah hilang .Now aku tengah ikhtiar nak hilangkan benda ni ah .Aku sendiri tk tau asal usul ketuwat ni sampailah pak uda ,pak cik li and kak intan bagitau .Mereka ni dah pengalaman so aku belajar dari diorang ah.

Pak Uda's Story :- Dulu pak uda ada banyak ketuwat dekat tangan .Dia pergi fharmasi tapi apa pun tk boleh .Jadi dia amik cuka getah .Letak sikit je kat tangan .Dia suruh aku cari cuka getah and letak kat tangan .Katanya tk sakit cuma meraung sekejap je .Hightlight sikit meraung sekejap .What thee .... kata tk sakit tapi meraung sekejap .Waa pun telan air liur ah .Ayah kata balik kedah nanti try mintak kat pak cik takpun dekat pak ngah .Waa pun k tkpa ,nanti try mintak.

Kak Intan's Story :- Waktu ni dah arrive kat kedah .Kak intan kata dia dah pernah kena .Masa tu ada kak ngah aku so dia pun bgtau ah .Ketuwat ni memang sakit ,nauzubillah .Hanya yang pernah mengalami dan Allah je yang tahu betapa sakitnya ketuwat ni .Yaa aku pun tk nafikan .Memang sakit .Bayangkan ,tangan aku tk boleh sentuh apa pun .Sakit dia woii tk boleh cerita .Nak nangis aku .Kak intan kata dia dah berakar kat dalam .Susah nak buang sebab nanti dia tumbuh balik .Lagipun benda ni hidup .Dia boleh meebak .Haritu kak nadia tumbuh kat muka .Ada banyak sangat then dia pergi buat lazer .Takkan aku pun nk buat lazer kot .Kak intan suruh pergi fharmasi beli ubat yang liquid punya khas untuk ketuwat .Kak intan kata lagi tk boleh biar .

Then sebelum balik sini ,my father beli cuka getah .Aku tk tau macam mana nk tahan sakit letak benda ni sebab pak uda kata meraung .Huh tapi bila ingat apa yang kawan aku cakap aku pun putuskan untuk meneruskan juga .Aku belum letak lagi ni ,aboh balik nanti baru letak .Baru aku tahu ketuwat tu apa .Harap benda ni hilang .Aminnn .Okey ,sampai sini sahaja .Assalamualaikum.

p/s : Selamat Hari Raya !