// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Menggila Dan Mengilai
Thursday 2 August 2012 , 01:18 , 0 Comment[s]

Assalamualaikum ! Yeahh 1 Malaysia .Hahaha .Today i have nice day :) How about you ? Tadi kita enn stay back .K memang rasa janggal duduk dengan diorang tapi lama lama tu rasa macam biasa dah .Hahaha .

Anda lihat gambar di atas ? K muka sememey je .At first tu kakak aku kemain pujuk aku suruh tangkap gambar .Katanya dia tak pernah ada gambar ngan aku "Katanya" .Aku tk suka berhadapan dengan camera .Ya ! Musuh utama ! *ehh lol ~

Then yang kemain dia mengayat sana mengayat sini hah cair lah jugak .Aku pun haa cepatlah ! Waktu ni laptop tu elok lagi .Boleh berwebcam .But now dia dah rosak .K amatlah sedih .Dalam laptop tu ada banyak kenangan .Tk pa ,redha .

So ,the conclusion is ,saya sayang kakak saya ! Jadi anda ,silalah menyayangi adik beradik anda .Gaduh gaduh pun tak kemana ,haa sesuailah dengan peribahasa carik carik bula ayam ,lama lama bercantum juga .Sekian dari saya .Assalamualaikum :)