// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Our First Meeting !
Friday 10 August 2012 , 19:33 , 0 Comment[s]

Assalamualaikum w.b.t. Today ,saya selaku empunya blog ingin mencerita kan our first meeting .Our ? Siapa our tu ? Haa jeng jeng jeng .Adalahhh ... Nak tahu jugak ? Dia crush saya ! *ahh malu malu*

Form 1 :-> Aku jumpa dia masa dekat bus stop .Aku just kenal kakak dia tapi tk kenal dia      .Masa tu adalah nak senyum kat dia tapi bila di lihat lihat ,dia nampak mcm .. er mcm .. Ahh tk jadi senyum .

Form 2 :-> Aku nampak dia tapi still tak tahu nama dia .Yaa ,dia tk pakai nametag atau aku yang tk perasan .Jarang ah jugak nampak dia .Dia pernah tegur aku sekali .Dia tanya nama kakak aku ,tapi aku rasa dia dah tahu .Seingat aku ,everytime aku terserempak dengan dia ,dia suka melebarkan tangannya .Aku ni suka buat andaian .Adalah terdetik dalam hati ,dia suka aku or what ? Tapi tk mungkin .

Then hari tu waktu balik schl ,dia kan naik van .Aku tunggu mak aku amik kemain lama gila gila lagi .Aku pun duduk termenung sana ,termenung sini .Nampak dia dalam van .Dia nampak aku then dia lambai tangan dia .Aku pun spontan lambai balik then kitorang sama sama gelak .Weird la jugak sebab tiba tiba je dia lambai tangan .Lama lepas tu ,mama pun sampai .Bila nk dekat sampai traffic light dagang jaya ,nampak van dia lagi ! Aku pun buat peace .Dia senyum je .

Lepas tu ,aku jarang dah nampak dia .Aku selalu jugak tegur kakak dia .One day tu aku ada bagi tau syafiqa yang aku ada suka someone .Syafiqa tanya siapa ,aku kata lah kakak dia kadet polis sebab syafiqa pun kadet polis ,takkan tk kenal enn .Then lepas tu aku dah tk nampak dia .Dah la nama pun tk tau ,kelas pun tk tau .Nak cari dia balik tk tau duduk kat pelusuk mana .

*Okey semua ,aku cerita sampai form 2 dulu .Ni pun just short story sebab malas nak detail sangat .Nak sambung form 3 dilain hari sebab cerita dia lagi panjang .Kalau sambung sini ,anda pasti bosan .Then ,byebye ! Assalamualaikum :)