// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Saya Mencuri
Thursday 15 November 2012 , 07:55 , 0 Comment[s]
Assalamualaikum w.b.t. Lama tk update..Entry kali ini agak menyedihkan,kelakar,geram.Bukan nak minta simpati tapi untuk meluahkan apa yang bersarang didalam hati.

Pagi yang cerah beransur menjadi gelap.Hujan akan turun dengan lebat pada sebelah petang.Aku mcm biasa teman kakak aku pg carefour.Aku ajak kak fatin teman tengok cincin.Alah yang RM6.00 je.Kitorang pun try try.Then bla mcm tu jela.Tautau akak tu panggil then dia cakap satu cincin hilang.Masalahnya kitaorang letak balik.LETAK BALIK! 

Kitaorang ni punya lah serba salah woi! Kak fatin dia nk bayar,alah RM6.00 je pun kan.Tapi dia kata tkpayah lah.So many excuss dia bagi.Macam macam dia cakap...bunyi mcm tk tuduh tapi sentap sikit dengan ayat dia.Ingat kan dah settle...esoknya datang mcm biasa.Semua pandang macam mintak kaki -.- Takkan diorang tahu kot?

Guess what? Yes diorang dah tau.Dah heboh pasal cincin yang hilang tu.Apa lagi nama aku dengan kak fatin ah teruk.What? Masalahnya kitorang tk amik.Apebendanya.Tk nampak jangan main tuduh lepas tu cite satu staf.Fitnah tu....dosa kau tahu? And hari ni aku datang sebilangan besar dah tahu.Kepala abah awak,benda minggu lepas tu dah lah! TAK AMIK PUN KAN! Yes,semua pandang macam aku curi cincin yang berjuta juta ringgit.Kalau cincin RM6.00 tu boleh gadai tkpa jugak.

Lantaklah...aku tk heran sikit pun sebab masih ada yang percayakan aku.Hari ni perli...adeh malas den nak cite.Tkpayah nk cakap baju orang lain.Okey budak kelas cekal semua! Ada orang pertikaikan baju kelas kita.Kenapa ada kubah dekat situ? Kenapa ada tulisan al-quran? Woi,baca lah betul betul.Tulisan jawi,bukan ada nama Allah dekat situ.Kitorang tahu la apa yang salah.Hah malas aku nak cerita.

Sejak duduk kat sana macam macam jadi.Aku jumpa macam macam orang.Semua tk boleh percaya.So aku geng dengan kak fatin je lah.Ikutkan tadi kak sara nak sound tapi pikir balik ah enn.Buat apa nak gaduh setakat cincin alahai.Biarlah,aku hanya mampu gelak kecil dengan orang yang tk berapa berfikiran matang.That's all for this entry.Thanks for reading.Assalamualaikum :)