// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Already school?
Tuesday 1 January 2013 , 02:30 , 0 Comment[s]
Assalamualaikum w.b.t.Apa khabar semua? Harap sentiasa sihat.Permulaan tahun baru yang kurang baik.Aku demam.K bukan nak minta simpati.Cuma harap korang sihat je.Fine -.-


Azam pada tahun ni? Dengar sini baik baik.
  1. Berubah menjadi lebih baik,semestinya!
  2. Focus kepada pelajaran (nasihat abang)
  3. Berfikiran lebih matang? Emm mungkin.
  4. Jangan bercinta (mama dah bagi warning)
Okey setakat ni tu je.Back to school.....I'm not ready for it.Shafika shafika....orang lain dah bukak sekolah,bersemangat nak pergi.Baju baru,tudung baru,kasut baru,beg baru.Tapi kau? Dah ada baju baru tk nak pakai.Dah ada tudung baru pun tk nak pakai.Kau nak kena marah dengan mama baru nak pakai?

Mummy..bukan nurul tak nak pakai.Tak selesa ahhhh..Nurul lagi selesa yang dulu.Kalau orang tanya "kau ni pakai yang tahun lepas punya,apa yang baru?" Haa aku ada kasut baru *lol* Yang penting niat aku bukan nak bgtau satu sekolah aku pakai baju baru bagai.Niat aku nak belajar.

Hahahaha orang yang pakai baju lama je cakap macam ni.Yang pakai baju baru mesti cakap,kita dah naik tahun baru,kena lah semua nya baru.Baru semangat.Chop chop,lama lama lusuh jugak kan baju tu? Aku ni jenis jimat.Korang tahu apa? Ni nak nangis ni.

Sepatutnya balik kampung hari tu beli kain pastu tempah.Ye lah,aku kan tk biasa beli baju yang dah siap.Bila orang tanya "kau beli kat mana baju ni" boleh gak aku jawab "baju tempah" Cehh kerek betul aku ni.But serious aku tk selesa pakai baju yang beli ni.Aku lagi selesa yang dulu jugak.Nasib lah kena marah dengan mama nanti.Tk pe,yang penting aku ada kasut baru.Korang ada? Hahahaha -.-

Tekak aku ni pulak perit lagi.Pergh telan air liur seksa...Allah je la yang tahu.Ni suara yang agak comel ni..serak serak sikit..nak pergi sekolah esok? Hahahaha,malasnya nak pergi.Aku tktau nk pergi macam mana.Nak buat apa.Agak agak aku masuk kelas apa.Shafika! Diam! Runsing aku.

Ada banyak benda aku nk cerita.Next time ah.Aku nak makan tapi tk boleh banyak.Nanti tekak ni perit lagi,tau tau elok suara aku comel ni jadi garau pulak.Lol...merapu merapu.K bye.Assalamualaikum :)

                                                                                             Welcome back to school ^_^