// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Write My Name
Monday 14 January 2013 , 05:23 , 0 Comment[s]
Assalamualaikum w.b.t. Hi semua! Again me.Yes me,so what your problem? Go away kalau tk nak baca.Ceh,cakap macam ada orang baca.Write my name.Yes!


Hi and hello semua,everybody,everyone.Hahahaha.Nampak tak gambar tu? Nampak nampak? Ia di tulis pada 13 haribulan 1 2013.Hahaha ingat wuu.And with then pen my name was written.I love this.Siapa yang berminat dan nak tengok secara live bayar RM10 tunai k? Tak nak credit card.Bahahaha.Kbye.Assalamualaikum :)