// Behing the blog have song ♥
Nurul Shafika


I WOULD LOVE IF YOU FOLLOW ME ♥

Back to entry
Meet the owner
Memory Of Life


Family Love




Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Facebook Twitter 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
InsyaAllah
Sunday 3 February 2013 , 02:10 , 0 Comment[s]
Assalamualaikum w.b.t. Have a great day you all.Don't forget Allah.Hujan renyai renyai petang ni.Subhanallah terasa nyaman dan indah melihat kebesaran-Nya.


Kalau awak yang sedang baca blog saya ini adalah jodoh saya.Maka ketahui lah perkara di atas.Look,aku tk kisah tentang masa lampau kau.Walaupun perkara itu menyakitkan.Biarlah aku kenal kau yang sekarang,bukan yang lalu.Semua manusia tak lepas dari melakukan kekhilafan.Yang penting ada penyesalan dalam diri kau dan keinginan untuk berubah.

Perubahan tak semestinya perlu dibuat secara mendadak.Bukannya apa,takut tak kekal.Biar perlahan lahan tapi memberi kesan yang mendalam.Tak semua manusia sempurna begitu juga dengan diriku.Marilah kita sama sama berubah kearah kebaikan.Sama sama perbaiki diri.Cukuplah dengan dosa yang sedia ada.Semoga awak yang sedang membaca paham apa yang cuba disampaikan.Kalau awak si kaum adam terasa maka awak lah yang saya maksudkan.

Hahahahaha k stop stop -.- Enough for today.InsyaAllah lepas ni update lagi.Banyak yang nak share ni.Tapi mungkin tk berkesempatan nak luah pada hari ni.Jadual hari ni agak padat jugak.Haih shafika shafika...kenapalah asyik membuang masa? Betul lah laman sosial banyak melalaikan kita.Ya Allah,ampunkanlah segala dosa dosa ku serta seluruh umat islam.Ameen.

Jadi anda anda sila sign out dari alam maya ini dan jangan membuang masa.Masa itu emas.Pakaian putih cepat kotor tapi boleh dibersihkan dengan membasuh.Tetapi tidak seputih yang dulu.Begitu juga dengan hati.Penuhkan lah,sucikanlah hati kita,hari hari kita dengan nama Allah.Assalamualaikum.